Edzés után szoli? Naná!

Edzés után szoli? Naná!

2019-03-07

Az egészséges és sportos megjelenés ma már egy nagyon trendi irányzattá nőtte ki magát.

A konditermek főleg a reggeli és az esti órákban tele vannak emberekkel és mindenki egy jobb kinézetet szeretne elérni. Ehhez természetesen elengedhetetlen kellék a gyönyörű kávébarna bőrszín. Ahhoz, hogy szép és egyenletes barna színt érj el azért igaz, hogy kevesebbet kell, tegyél, mint egy izmos test felépítéséhez, de azért a hosszú távú barnaságért nem árt, ha betartod ezt a
4 trükköt:

A minőség fontosabb, mint a mennyiség

Lehet, hogy te is úgy vagy vele, hogy azonnali eredményeket szeretnél látni és mikor belevágtál az új sportos életmódodba, akkor a barnaságodat is egyből szeretnéd látni. Légy türelmes magaddal szemben és mindig tartsd be a bőrtípusodnak megfelelő barnítási mennyiséget. Semmi esetre se szolizz többet, mint amennyit a bőröd bír és a leégést minden esetben kerüld el. Ha nem vagy biztos benne, hogy hány percet szolizhatsz, akkor használd a SzoliRend kalkulátor alkalmazást az oldalon.

Barnító krémekkel a tökéletes eredményért

Ha mindenképpen szeretnéd felgyorsítani a barnítási folyamatot, akkor használj bronzosító szolárium krémeket, így ha meghosszabbítani nem is tudod a szolizási alkalmakat, akkor ezekkel a speciális kozmetikumok segítségével felgyorsíthatod az eredményeket. Használatuk után akár már pár alkalommal élvezheted a kávébarna bőrödet.

Hidratálj kívül-belül

Akik rendszeresen sportolnak, ők bizony tudják, hogy a megfelelő folyadék fogyasztás nem csak az edzés során fontos, hanem minden egyes nap. Legalább 2-3 liter folyadékot kell elfogyasztani, ami lehetőlég víz legyen. Ha eleget iszol, akkor kisimulnak a ráncok, és a szemed alatti vékony bőr is feszesebb lesz. Ehhez párosítva a hidratáló krémeket szolizás előtt és után még jobban tökéletesítheted ezt a folyamatot, hiszen a hidratált bőr könnyebben barnul.

Relaxálj

Biztos te is tapasztaltad már, hogy ebben a felgyorsult világban nagyon nehéz napközben lazítani egy kicsit. Pedig hidd, el nagyon is megéri néha hátradőlni és lazítani pár percig. Szánj időt a relaxálásra is ennek az egyik legjobb módszere az edzés utáni fekvő szoláriumban eltöltött 10-12 perc.


Bejegyzéseink

2019-12-19

Rózsaszínben sokkal szebb a világ

2019-12-17

Hogy a legjobb szoláriumozni?

2019-12-14

Hányszor kell szolizzak, hogy látszódjon?

Rólunk mondták

Valós emberek, valós vélemények

 

 

Szolirend kalkulátor

A barnuláshoz nem szerencse kell, hanem tudás! Ezzel a néhány kérdésből álló teszttel megtudhatod, hogyan kell szoliznod a bőröd állapotának, színének megfelelő módon.

Kérdezd a szakértőt

Hallottál valamit, de nem tudod igaz-e? Félsz az esetleges káros hatásoktól? Minden szolizással kapcsolatos kérdésedre választ találsz nálunk!

Krémválasztó

Tudtad, hogy a száraz bőr nehezebben barnul? Ezért igen fontos, hogy használj a bőrtípusodnak megfelelő szolárium krémet. Itt megnézheted, mi illik hozzád!